Ik heb een vordering

U heeft een klant die de factuur niet betaalt. Heel vervelend en wij helpen u graag verder. De eerste vraag is of u al een laatste herinnering heeft gestuurd. In deze laatste herinnering dient u aan te geven dat de vordering uit handen wordt gegeven en alle kosten worden verhaald, indien uw debiteur niet tot betaling overgaat.

Het door u benoemde betalingstermijn is een belangrijk aandachtspunt. Indien uw klant een particulier is, dient u minimaal een betalingstermijn van 14 dagen aan te houden na ontvangst van uw e-mail/brief.

Incassobureau-Alphen-aan-den-Rijn-Onbetaalde-Facturen-Debiteuren

Nog geen laatste herinnering verstuurd?

U kunt zelf de laatste herinnering versturen (u kunt daarvoor onze template ‘Voorbeeldbrief laatste aanmaning‘ gebruiken) of u kunt de laatste herinnering door ons laten versturen via een Pré incassobrief. De herinnering wordt dan opgemaakt op ons briefpapier. Deze dienst kost eenmalig € 25,- per pré incassobrief. Meer informatie over deze dienst leest u op de Pré Incasso pagina. Eveneens kunt u daar direct uw Pré incasso opdracht indienen.

Laatste herinnering reeds verstuurd:

Heeft u een laatste herinnering verstuurd en is het betalingstermijn verlopen? Dan kunt u uw vordering uit handen geven.

Alert-Incassodiensten-Blog-Informatie-Kennisbank-Incassobureau-Alphen aan den Rijn-4

Geen verborgen kosten!

Wij werken niet op basis van No Cure No Pay, maar de vergoeding die we voor een losse opdracht berekenen is heel voordelig.

Uw kosten:
Hoofdsom tot € 300,- | Vergoeding € 25,-
Hoofdsom vanaf € 300,- | Vergoeding € 50,-

Verder betaalt u alleen afhandelingskosten wanneer de vordering is binnengehaald. Zo niet, dan  betaalt u verder niets.

Alle andere vormen van kosten, zoals het schrijven van verweer of mogelijke vervolgstappen gaan altijd in overleg en worden niet gedaan zonder uw toestemming. Zo komt u nooit voor verassingen te staan.

Meer over de tarieven vindt u op onze tarievenpagina.

Incasso-Bureau-Informatie-Incassoservice-Incassotraject-Incassotraject-Blog-1

Snelle & actieve aanpak!

Wanneer u alle gegevens heeft ingediend, gaan wij voor u aan de slag. Vanaf het moment dat u de vordering aan ons uit handen heeft gegeven, nemen wij de communicatie richting uw klant/debiteur over. Wij zullen uw debiteur aanschrijven en op verschillende wijzen benaderen om uw vordering alsnog betaald te krijgen. Zo heeft u er geen omkijken meer naar. Uiteraard houden wij u op de hoogte van alle dossier-ontwikkelingen.

Meer over het incassotraject vindt u  op onze incasso pagina. Eveneens kunt u daar direct uw vordering indienen via het formulier. Meer informatie over onze aanpak vindt u op onze werkwijze pagina.