Ik heb een vordering

U heeft een klant die de factuur niet betaalt. Heel vervelend en wij helpen u graag verder. De eerste vraag is of u al een laatste herinnering heeft gestuurd. In deze laatste herinnering dient u aan te geven dat de vordering uit handen wordt gegeven en alle kosten worden verhaald, indien uw debiteur niet tot betaling overgaat.

Het door u benoemde betalingstermijn is een belangrijk aandachtspunt. Indien uw klant een particulier is, dient u minimaal een betalingstermijn van 14 dagen aan te houden na ontvangst van uw e-mail/brief.

Incassobureau-Alphen-aan-den-Rijn-Onbetaalde-Facturen-Debiteuren

Nog geen laatste herinnering verstuurd?

U kunt zelf de laatste herinnering versturen (u kunt daarvoor onze template ‘Voorbeeldbrief laatste aanmaning‘ gebruiken) of u kunt de laatste herinnering door ons laten versturen via een Pré incassobrief. De herinnering wordt dan opgemaakt op ons briefpapier. Deze dienst kost eenmalig € 25,- per pré incassobrief. Meer informatie over deze dienst leest u op de Pré Incasso pagina. Eveneens kunt u daar direct uw Pré incasso opdracht indienen.

Laatste herinnering reeds verstuurd:

Heeft u een laatste herinnering verstuurd en is het betalingstermijn verlopen? Dan kunt u uw vordering uit handen geven.

Alert-Incassodiensten-Blog-Informatie-Kennisbank-Incassobureau-Alphen aan den Rijn-4

Vordering uit handen geven?

U kunt bij ons alle benodigde gegevens indienen en dan gaan wij direct voor u aan de slag. Wij werken niet op basis van No Cure No Pay, maar de vergoeding die we voor een losse opdracht berekenen is zo laag mogelijk ingezet. Zo laag mogelijke kosten voor een zo effectief mogelijke aanpak en resultaat.

Hoofdsom tot € 300,- | Vergoeding € 25,-
Hoofdsom vanaf € 300,- | Vergoeding € 50,-

Meer over de tarieven vindt u op onze tarievenpagina.

Incasso-Bureau-Informatie-Incassoservice-Incassotraject-Incassotraject-Blog-1

Wat gaan wij voor u doen?

Wanneer u alle gegevens heeft ingediend, gaan wij voor u aan de slag. Vanaf het moment dat u de vordering aan ons uit handen heeft gegeven, nemen wij de communicatie richting uw klant/debiteur over. Wij zullen uw debiteur aanschrijven en op verschillende wijzen benaderen om uw vordering alsnog betaald te krijgen. Zo heeft u er geen omkijken meer naar. Uiteraard houden wij u op de hoogte van alle dossier-ontwikkelingen.

Meer over het incassotraject vindt u  op onze incasso pagina. Eveneens kunt u daar direct uw vordering indienen via het formulier. Meer informatie over onze aanpak vindt u op onze werkwijze pagina.